.

Förlår för dålig uppdatering dom senaste dagarna men det har varit så jävla mycket nu!
Skolan tar över ens liv!
men det som har hänt nu den senaste tiden är väl typ:

Torsdag
Jobbade efter skolan med Gabby och när jag kom hem så pluggade jag.

Fredag
Sov över hos Ida med Ellet, Malou och Madde, fan vad kul vi har haft! vi skulle kolla på alla Harry Potter filmerna.
Vi började klocka fem på kvällen och slutade halv tio på morgonen. Jag sov lite i femman men bara två timmar under hela natten.. Madde sov nog mäst men sen väckte jag henne genom att hålla för hennes näsa så hon inte kunde andas.

Lödag
Började gå hem från Ida typ tio.
Jag Ellet, Malou och Madde skulle ta bussen till fru men den skulle komma om tjugo m minuter så då tänkte vi att vi kunde gå till fru. Det gick ju jätte bra, det tog bara typ en timme ;)
Men nu är jag hemma.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0