G? VG? MVG?

Idag är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag....

Jag hade utvecklingssammtal idag, det gick väl som väntat, ganska bra men lite dåliga saker också...
Det bra var att:

1. Jag kommer få minst G i alla ämnen enligt min lärare
2. Jag har fått en bra attityd mot lärare (vilket jag då tydligen inte hade innan?) ;)
3. Min idrottslärare sa att jag ska sattsa på MVG i nian..

Dåligt

1. Jag jobbar för snabbt och måste tänka mer på vad jag skriver...
2. Jag suger på att stava. (Vilket hon inte sa men det är vad jag tycker)
3. Jag måste ta mer tid på uppgifterna i SO.

 
 Japp, det var väl typ det..
 Och min mamma fyller inte år, det skrev jag bara.



Ph- gammal bild från HSK festen. Saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0