Lördag <3

Jobbat i fyra timmar idag så är helt slut!
Vaknade hos Elin klockan åtta för att jag skulle hinna ta bussen till Fruängen och vidare till åsen men iallafall, när jag skulle gå på bussen så fungerade inte mitt buss kort... Ingen aning om varför men bussgubben sa att jag var tvungen att gå av... *pinsamt* !
Då ringde jag iallafall min Pappa och sa att han fick komma och skjutsa mig till Fruängen.
Han kom och gav mig hans busskort och sen körde vi ikapp bussen... Bussgubben måste tyckt att jag var ganska konstig...

Nu på kvällen så åt jag och min Pappa pizza på Primo, mumms!
Kvällens facelook har varit osminkat och mittbena

Hissa/Dissa?


Kommentarer
Postat av: Anna

Hiss :)!

Vad praoar du som? :)

2010-11-13 @ 19:54:50
URL: http://annahilpinens.blogg.se/
Postat av: Millan

tack :)

Jag jobbar som gympa lärare för 5-6 årigar en gång i vecakan :D

2010-11-14 @ 10:36:41
Postat av: elin

Hissar! :D <3

2010-11-14 @ 16:53:55
Postat av: Vilma

Hissar! :D <3

2010-11-15 @ 10:15:35
URL: http://vilmsla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0