Take me to the stars. Again

Hej alla söta, coola, snygga, söta, smexiga, vackra, snälla, gulliga, favoriter, fina, perfekta, otroliga läsare! :D idag är en bra dag tralalalala.
Tisdagar brukar vara dom sämsta jävla dagarna på hela veckan men den här var bra!
Lektionerna gick snabbt och nu ska jag mysa och kolla på paradise hotell!

Imorgon är det Harry Potter premiär!!
Fan vad grymt det kommer bli! dessutom är den i 3D! jag vet inte om jag ska se i 3D men det lär jag få se? :D
Jag har sång imorgon också, vi ska börja sjunga jul sånger nu, mysigt!
Älskar när det börjar bli julkänsla!

 tog bilden ifrån google, är det någon mer än jag som tycker att det ser ut som en kaktus i mitten? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0