Detta fält måste fyllas i

Hej, nu har det hänt mycket som jag inte har hunnit skriva om, det är väl bara att sätta igång men eftersom jag inte har hela natten på mig kör jag en snabb sammanfattning ;)

Igår slaggade jag hos Malou med Ellet och Caroline, Elvira va med på kvällen också.
Vi typ bara snackade och hade det najs!
Jag vet inte när vi vaknade men då drog iallafall Ellet hem, jag och Caroline stannade till typ ett, då gick jag hem och duschade och sen mötte jag Malou, Ellet och Madde i centrum och dom solade men eftersom jag får så j*vla många fräknar då så hoppade jag det.
Efter att vi hade dragit runt lite i centrum så gick vi hem till Ellet och jag och Malou färjade Maddes hår :)
Nu är jag hemma och snart ringer Ellet och då ska vi planera en liten mysig filmkväll med mig, Ellet, Malou, Nora och hennes kompis ifrån Dalarna.. och kanske Elvira.






Blir nog ingen mer bloggning ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0