Känsliga läsare varnas!

Hej, kom hem från bion och skulle tvätta bort mitt smink, när jag ställde mig upp för att titta mig i spegeln så slog jag i handfatet på min näsa, när jag kollade i spegeln så blödde jag up näsan som in i helvette! Asso jag har aldrig sätt så mycket blod! jag blev skit rätt och ropade på Karin när hon kom så började det blöda ifån andra näsborren och då blev jag ännu räddare!
När jag hade blödit ner hela badkaret och äntligen fått in tussarna så gick mamma ut och jag tänkte ta bort blodet i mitt ansikte med en handduk så började jag hosta blod pch shit vad mycket det kom, jag hade aldrig sätt så mycket blod som kom ifrån min näsa och så mycket som kom ifån min mun hoppas jag att jag slipper se igen! det värkligen ran blod överallt och dessutom har jag blodat ner hela spegeln i badrummet...
Men iallafall, när Karin gick ut för andra gången och jag tog ut en tuss för att byta så trodde jag att jag hade lite kvar för det känndes så... När jag drog i *det* som var där inne så drog jag ut en sjukt stor blodklump och då tyckte jag den såg så läskig ut för jag trodde att det typ var en bit av min hjärna och då började jag gråta och då kom Karin in, igen och la mig på golvet och höll mig om näsan och sa, att om det inte slutar blöda snart så åker vi till sjukhuset!
Då lev jag ännu räddare... Men efter ett tag så slutade det iallafall :)

Det smakar fortfarande blod i min mun men det går nog över snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0