Vi mot världen

Fan vad jag saknar oss.. Ni vet vilka ni är och det här inlägget kommer bli inriktat mot er, mina bästa vänner.
En av er har jag ju kännt ett tag men vi har ju aldrig varit bra kompisar, knappt pratat innan, den andra träffade jag på internet och hennes första intryck på mig var bitch...
När vi var med varandra alla tillsammans för första gången så var det så otroligt, vi passade perfekt samma humor och allt!
Medans två av oss gjorde lite konstiga saker med ljuset satt den tredja och skrattade. (misstolka inte)
Men det finns inte ord hur mycket ni betyder för mig.
Just nu är det väldigt jobbigt mellan några av oss och det har väl antagligen alla märkt men det kommer årdna sig, det gör det alltid. Om jag skulle skriva ner hur mycket jag älskar er så skulle det ta ett år och det har jag inte tid med men jag vill att ni ska veta att ni är det bästa som har hänt mig!

Vi tre mot världen, älskar er systrar!

Kommentarer
Postat av: norahedin

söt blogg :)

2011-01-12 @ 11:57:06
URL: http://noralife.blogg.se/
Postat av: Gabby

Jag är så sjukt lycklig att jag har er! Ni betyder allt för mig ♥

2011-01-12 @ 13:14:51
URL: http://gaabbyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0